Ahad, 17 Mei 2015

SEBAK & Tersentuh Kesungguhan Daud McKienzie melafazkan akad nikah dalam bahasa Melayu - LANA NORDIN


JIKA diselak kembali, saban tahun, pasti ada saja berita kurang enak mengenai kisah cintanya diperkatakan namun berjaya dihadapinya dengan hati yang sangat tabah.

Berkat ketabahannya itu, aktres kontroversi, Lana Nodin akhirnya menemui cinta sejatinya dan selamat dinikahkan dengan pasangannya, David McKienzie atau nama Islamnya, Mohd Daud McKienzie pada 15 Mei lalu.

Kelihatan sebak sejurus dinikahkan, pemilik nama penuh Mazlina Hasan Nodin ini mengakui hatinya cukup tersentuh dengan situasi yang berlaku ketika itu. - sinarharian
“Saya gementar tapi pada masa sama saya terharu melihat kesungguhannya melafazkan akad nikah dalam bahasa Melayu. Ya, dengan sekali lafaz, saya menjadi isterinya.
“Keduanya, saya tak dapat menahan sebak apabila melihat ayah mengalirkan air matanya. Dah pasti, itu membuatkan saya bertambah sedih.

0 ulasan:

Catat Ulasan