Selasa, 24 Februari 2015

gambar kekasih baru Johan As'ari seorang wanita Mat Salleh?

Haaa...Kelas tak gambar Johan As'ari dengan awek Mat Salleh nih? Mesti korang tertanya-tanyakan siapa awek Mat Salleh nih? 

Adakah Johan As'ari dah tukar selera daripada awek Melayu kepada Mat Salleh selepas hubungannya dengan beberapa selebriti wanita Melayu sebelum ini banyak yang bertahan di separuh jalan. 

Mula-mula dulu Nabila Huda, kemudian Shila Amzah, lepas tu Lana Nordin. Itu yang kita tahu.. yang kita tak tahu, entah siapa-siapa pulakan? 

Apapun, Murai Batu nak jelaskan kat sini yang gambar awek Mat Salleh ni adalah kawan Johan As'ari yang baru dikenali sewaktu bercuti di sebuah pulau. 

Nama awek Mat Salleh nih Murai Batu tak tahu sebab Johan As'ari tak pulak sertakan namanya. Johan cuma beritahu awek Mat Salleh tu daripada Sweden. 

Amboi jauhnya awek Sweden tu datang semata-mata nak habiskan masa di pulau. Untunglah, Johan As'ari dapat kenal dengan awek Sweden tu kan?

1 ulasan:

  1. kalau kail panjang sejengkal jgn lautan atlantik nk di duga, nnti kayuh patah tengah jalan, tuan karam kubur tidak bernesan

    BalasPadam