Ahad, 18 Januari 2015

PUNCA KAKITANGAN AWAM DIBELASAH SEPARUH MATI DI PUTRAJAYA



Seorang kakitangan awam yang mahu bekerja lebih masa nyaris maut selepas diserang seorang lelaki di Putrajaya dekat sini semalam.

Wanita malang terbabit cedera parah di bahagian muka dan berlumuran darah ketika ditemui orang ramai.

Dalam kejadian yang berlaku lebih kurang pada jam 8 malam itu dipercayai dilakukan seorang juruteknik di bangunan yang sama yang cuba melakukan perbuatan tidak senonoh kepada mangsa.
Difahamkan, sebelum kejadian, mangsa menghubungi bilik kawalan bangunan yang menempatkan Kementerian Komunikasi dan Multimedia itu untuk meminta lampu di pejabatnya di tingkat 24 tidak dimatikan bagi membolehkannya meneruskan kerja lebih masanya di pejabat.

Menurut sumber :

lelaki berkenaan yang menyedari mangsa berseorangan naik ke pejabat mangsa dan cuba melakukan perkara yang tidak senonoh terhadap mangsa.

Mangsa cuba melawan dan berlaku pergelutan menyebabkan mangsa dipukul di kepala sehingga berdarah. Lelaki itu kemudiannya melarikan diri.


Bagaimanapun, mangsa berjaya melarikan diri sambil merangkak kesakitan ke kafe bangunan dan meminta bantuan kakitangan bangunan yang masih berada di kafe berkenaan.

Lelaki yang bekerja sebagai juruteknik elektrik itu didakwa memukulnya kebetulan turut berada di kafe dan berpura-pura terkejut melihat kejadian itu dan menyangka wanita itu tidak mengecamnya kerana kejadian berlaku di dalam gelap.

Bagaimanapun, mangsa mengenali suara lelaki terbabit dan meminta orang ramai yang berada disitu menangkapnya. Mereka yang berada di kafe itu juga mendapati percikan darah juga masih terdapat pada baju dan cermin mata lelaki terbabit. Lelaki terbabit kemudiannya ditahan polis untuk siasatan lanjut.

Berita mengenai kejadian itu yang dimuat naik beberapa blog dan portal menjadi viral di laman media dan mangsa kini difahamkan menerima rawatan lanjut di hospital.

2 ulasan:

  1. Admin tlg censorship wajah mukminat kerana akhir zaman byk manusia suka buat buat fitnah yg bukan bukan... bayangkan klu mangsa saudara kandung kita ... klu kat pakistan technician tu terus kena tembak AK47 keluarga mangsa kerana cuba cemar nama baik keluarga...

    BalasPadam