Selasa, 13 Mei 2014

USTAZAH CABUL MURID PEREMPUANYA ?


gambar hiasan




Seorang pelajar perempuan tingkatan tiga sebuah sekolah menengah di daerah ini mendakwa dicabul oleh guru agama perempuan sekolahnya pada waktu persekolahan pagi Jumaat lalu.
Lisa Surihani ni kenapa pula ? [ klik untuk selanjutnya ]


Difahamkan, kejadian itu berlaku jam 9 pagi ketika mangsa berada di koridor bangunan kelas untuk menunggu kedatangan bapanya ke sekolah bagi bertemu guru untuk membincangkan masalah mangsa yang dipukul pelajar perempuan lain sehari sebelum itu.

Menurut sumber, ketika berada di koridor itu, mangsa terserempak dengan ustazah tersebut yang menegur kain tudung dipakainya selain bertanya khabar mengenai kejadian dia dipukul.

Mangsa kemudian mendakwa ustazah tersebut telah meramas buah dadanya ketika memeriksa tudung dipakainya sehingga menyebabkan mangsa berasa sakit.

“Mangsa menangis kesakitan dan memaklumkan kejadian itu kepada bapa dan ahli keluarganya sebelum bapa mangsa membuat laporan di Balai Polis Kampung Raja,” katanya.

Difahamkan juga ustazah terbabit turut membuat laporan polis terdahulu sebelum itu.

Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Kamaruddin Mohd Zakaria ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan, bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai kejadian itu | SH

6 ulasan:

  1. Sy lebih berat pada ustazah tu, mustahil lah dia nak cabul pelajar kat sekolah kecuali dia hilang akal fikiran. Ni sek menengah lah bukan rendah dia bole kelentong budak. Budak tu terang2 dah brmasalah, menunggu ayah datang ke sekolah brjumpa guru kerana didakwa dipukul rakan, misti emo budak ni pasal dia kene buli tu pasal sensitif orang periksa tudung dia kata ramas tetek. Walahualam bissawab, sy minta maaf kalau sy silap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau ustazah tu lesbian sekalipun takkan dia nak buat perkara terkutuk tu di sekolah. Dia boleh buat dengan pelajar tu di rumah dia ataupun di hotel.

      Padam
  2. biase laa nak aibkan ustazah.ni tentu kurang didikan agama.kalau dah mati .jawab le kau

    BalasPadam
  3. tidak mustahil sekarang ni kalau ustazah tu seorang lesbian, sekarang ni LGBT makin merebak di negara ini.

    BalasPadam
  4. Anehnya, ustazah yang mempunyai didikan agama yang kukuh itu boleh terjerumus ke lembah lesbian. Dia sudah tidak lagi mengenal dosa dan pahala, baik dan buruk.Akhirnya pelajar perempuan di sekolah tempat dia mengajar menjadi mangsa nafsu sonsangnya itu.

    BalasPadam
  5. Ustazah INI mesti ada skandal seks lesbian dengan pelajar atau guru wanita do sekolah sebelum INI.

    BalasPadam