Sabtu, 21 Jun 2014

Hanez Suraya tiada tekanan

KEMBALI mendapat perhatian nampaknya kisah percintaan pelakon Hanez Suraya. Perkembangan terbaharu isteri kepada kekasihnya sudah menarik balik tuntutan fasakh ke atas suaminya Romie Razin Adilha. Menurut ceritanya kedua-dua mereka bersetuju untuk bercerai secara baik. Ketika ini Romie kekal menjadi suami kepada isterinya itu, walaupun sudah ada perancangan yang ditetapkan untuk dia melafazkan talak, tetapi nampaknya bukan dalam waktu terdekat ini. Pada dasarnya Joyah tidak nampak mengapa Hanez yang perlu di beri tekanan, namun tidak dinafikan ada yang mahu mempersalahkan pelakon cantik ini dalam soal ini.

IKLAN - Adalah sukar untuk mempercayai, tetapi semua orang bercakap tentang ini ... [ klik sini untuk selanjutnya  ]


Tidak cukup dengan kata-kata menyakitkan hati, ada yang menghasut Liyana Manan yang juga isteri kepada kekasih Hanez itu supaya menyaman Hanez kerana menjadi orang ketiga. Jika benar Liyana akan meneruskan saman ke atas Hanez, Joyah tidak nampak bagaimana hal ini akan diselesaikan dengan baik. Mungkin akan lebih panjang cerita yang dicipta mereka ini.

Ketika ini Hanez sendiri tidak mahu komen. Mungkin dia tahu kedudukan dirinya dalam soal ini. Jelas Hanez juga faham sebagai kekasih, dia tidak punyai apa-apa hak dalam hidup Romie. Joyah setuju dengan Hanez, jangan campur tangan dalam hal rumah tangga kekasihnya, lebih baik diam sahaja dan menikmati hidup tanpa tekanan.

Memandangkan belum ada sebab untuk Hanez sibuk buat persiapan perkahwinan, Joyah harap baik Hanez fikir sahaja soal kerjaya dahulu buat masa ini.

Secara umum, kita tahu jodoh pertemuan bukan dalam kawalan kita, Joyah ingin menasihati kepada mereka yang tidak sudah-sudah membenci Hanez ini supaya ambil iktibar.

Mungkin hari ini Hanez bercinta dengan suami orang, tetapi jangan terkejut kisah yang sama akan berlaku ke atas diri sendiri.

Sebagai wanita sendiri, Joyah memang fobia dengan perkataan perampas, kadang-kadang orang bukan perlu tahu kisah sebenar untuk buat hukuman. Asalkan jadi wanita kedua dalam hidup lelaki yang sudah berkahwin pastinya kesalahan akan tertumpu kepada mereka.


0 ulasan:

Catat Ulasan