Ahad, 17 April 2016

Ustaz Muda Fitnah Dr Zakir Naik Kafirkan Orang Islam, Ini Luahan Hati Nina

 Dr Zakir Naik Kafirkan Orang Islam|Seorang remaja 19 Nina Grace (nur nina farisha) Menjadi tumpuan media selepas mengucapkan dua kalimah syahadah di Padang Astaka, Kemaman pada 14 april 2016 dalam ceramah dr zakir naik baru baru ini.
lop
Kata kata tahniah tidak putus putus di ucapkan oleh berbagai pihak termasuk isteri isteri VVIP seperti mana yang di akui oleh nur nina farisha sendiri.

Akan tetapi gadis yang baru saja memeluk dan baru mengenal agama islam ini turut meluahkan rasa kecewa karena seorang Ustaz yang cuba menabur fitnah ke atasnya.

Luahan Nina
Nina mengkagumi semua Ustaz, kerana mereka lebih tahu akar umbi agama sejak dari bangku sekolah ( Mungkin ), tetapi, amat kecewa apabila Ustaz ini cuba menabur fitnah kepada saudara baru seperti nina serta Dr Zakir Naik yang telah mengislamkan Nina.Semoga Ustaz itu di bukakan hati dan kembali ke jalan yang benar seperti Nina.katanya.

Pun begitu Sebagian ustaz melayu, bagai dirasuk syaitan mengkafirkan Dr zakir naik tapi bila disuruh berdebat dengan Dr zakir hilang tanpa jejak (taring lebih ekor masuk dalam) lepas tu update kat facebook blaaa blaaa blaa.betul betul ustaz kondom.

FB USTAZ ABU SYAFIQ

1 ulasan:

  1. Ustaz2 sekarang dah jadi satu kelompok yg dianggap selebriti
    Manusia pula suka dianggap sebagai selebriti maka adalah sorang dua yg sarung baju macam ustaz kemudian sendiri angkat nama sebagai ustaz dengan harapan orang keloling kagum pada dia walaupun dia tak ada kredibiliti sebagai seorang ustaz
    Ustaz sebenar bercakap dia pun nak juga bercakap walau tak layak bercakap kerana tiadanya pengetahuan mendalam
    Kesian ustaz2 sebenar, rosak nama hanya kerana ustaz2 muda yg terlebih perasan

    BalasPadam