Jumaat, 20 Jun 2014

Azwan Ali hina Adibah Noor sebagai Dinasour (2 Gambar)



Azwan Ali, ratu jantan bermulut puaka tidak dapat dipertikaikan lagi. Kami agak jelik melihat perangai dia ni, boleh kata laser tidak bertempat dan selamba mencaci orang di twitternya.



IKLAN - Adalah sukar untuk mempercayai, tetapi semua orang bercakap tentang ini ... [ klik sini untuk selanjutnya  ]


Semalam, Azwan dilihat menghina dan melabelkan seorang artis dengan dinasour. Dinasour bermaksud seseorang itu mempunyai badan yang agak besar berbanding sekelilingnya.

Antara artis yang terkesan dengan kata-kata Azwan itu ialah Adibah Noor yang kemudian dilihat membalas twitter dengan melabelkan Azwan sebagai lelaki yang gemar solek dan bergincu. Adibah juga tidak akan memaafkan Azwan yang telah melabelkannya sebagai Dinasour.


1 ulasan:

  1. Azwan ni memang jenis mulut celupar.Lasernya keterlaluan jadikan orang benci menyampah, apa lagi dengan gelagatnya yang over sangat. Tidaklah nampak bijak sangat tapi lebih mengada-ngada ! Dunia artis melayu di Malaysia ini tersangatlah ciput nak dibandingkan dengan artis luar yang hebat- hebat dan advance. Nak kata professional jauh panggang dari api. Azwan perlu sedar jangan banyak merapu ! Bersikaplah macam jantan perekasa, bukan jantan mulut murai !

    BalasPadam