Ahad, 8 Jun 2014

Hanez Suraya Bengang ? Permohonan Maaf Dipertikai



Walau sudah meminta maaf secara terbuka dan berdiam diri, Hanez Suraya masih dihentam tidak henti-henti oleh masyarakat terutamanya wanita yang merasakan beliau adalah perampas suami orang.

Pernahkah anda cuba nasib anda di sini ? [ klik sini ]



Bengang Hanez apabila ada pihak yang mempertikaikan permohonan maaf beliau walhalnya beliau ikhlas.
“Tak perlulah orang luar sibuk sangat ‘cucuk’ saya untuk mensensasikan keadaan. Cukuplah saya dah minta maaf dan ia datang daripada niat yang ikhlas.”

“Orang di luar tak perlulah nak tahu siapa tapi ikhlas saya cakap ia tak ada kena mengena dengan mana-mana pihak yang pernah ada kes dengan saya sebelum ini.”
“Saya mohon maaf kalau ada buat salah dengan mana-mana pihak, tapi kalau orang taknak maafkan, wallahualam. Biarlah saya buat bahagian saya dulu.”

Memanglah susah mahu puaskan hati semua orang kan? Macam biasa, Hanez harus bersabar dan yakin bahawa ianya akan lenyap apabila mereka yang mengutuk ini sudah bosan.

0 ulasan:

Catat Ulasan