Selasa, 24 Jun 2014

Rita Rudaini tidak jujur apabila tidak menceritakan perkara sebenar ''



Kenyataan bekas isteri, Rita Rudaini yang mendakwa beliau bapa yang tidak bertanggung jawab kerana mempermainkan perasaan anakanak tidak dapat diterima Aidil Zafuan.
Dakwa pemain bola sepak pasukan JDT itu ketika dihubungi HIP, kelmarin, Rita tidak jujur apabila tidak menceritakan perkara sebenar.


“Pada awalnya, saya malas hendak berbalas kenyataan atas nasihat kawankawan. Tapi saya perlu bersuara kerana perkara itu membabitkan isteri saya sekarang.
“Rita mengadu kepada media kononnya dua minggu sebelum berkahwin, baru saya mahu menjenguk anak dan selepas bernikah saya langsung menghilang.

Ada yang tak kena


“Hakikat sebenar saya sudah lama mahu menjenguk anak. Bukan dalam tempoh dua minggu tapi sebelum itu lagi. Saya ada mesej (Rita) bertanya soal anak dan meminta kebenarannya untuk bertemu mereka.
“Malangnya, tiada sebarang jawapan.
Hanya seminggu sebelum saya kahwin, baru dia membalas mesej dan izinkan saya jenguk mereka.

1 ulasan:

  1. Semak betul dgn mamat ni. Apa kena dgn kau yek..tak habis2 citer hal peribadi anak beranak. Nampak sgt bangsat hidup kau ni. Kesian Rita. Pencerian kau dgn Rita adalah utk kebaikan Rita sbab lelaki bangsat akan dijodohkan dgn perempuan bangsat jugak.

    BalasPadam