Rabu, 14 Mei 2014

'lega' tiada lagi isu suami bertatu - Nadiya Nisaa






SELEPAS popular dengan drama bersiri Adam & Hawa, nama aktres Nadiya Nisaa dihimpit pula dengan kontroversi apabila suaminya, Saiful Razman Mohd Kassim, didakwa bertatu di kedua-dua lengan tangannya.


Bayangkan kalau boleh pergi ke Disneyland Paris secara PERCUMA? Biar betul! [ klik untuk selanjutnya ]


Begitu pun, bintang filem Cun ini enggan mengulas lanjut mengenai perkara berkenaan demi mahu menjaga hati banyak pihak terutama keluarganya.

Bukan itu saja, pemilik nama Nadiyatul Nisaa’ Kamaruddin ini turut meminta semua peminat dan media agar lebih memberi perhatian terhadap perjalanan kariernya berbanding isu peribadi dan keluarga.

"Isu itu kini semakin kurang diperkatakan.
"Saya lihat mereka begitu menghormati permintaan saya.
"Saya pun menghormati mereka kerana tidak pernah bertanya secara peribadi kepada saya akan hal ini," katanya kepada media ketika di temui selepas pelancaran sitkom popular Oh My English (OME), baru-baru ini.

Malah, ibu beranak satu itu juga kini semakin lega dan senang akan situasi berkenaan yang kini semakin kurang diperkatakan.

Jadi diri sendiri

Dalam pada itu, penerima Anugerah Pelakon Harapan Terbaik menerusi Festival Filem Malaysia ke-24 ini akan muncul dalam sitkom popular OME yang akan bersiaran secara serentak di Astro TVIQ (saluran 610) dan Astro MAYA HD (saluran 135) mulai 18 Mei ini, jam 9 malam.

Dia akan memegang watak sebagai Jojie, iaitu seorang pelajar tomboi yang aktif dalam bidang sukan.

Berkongsi pengalamannya, katanya, biarpun dia adalah pelakon yang paling tua dan memegang watak pelajar sekolah menengah, namun itu tidak menghalangnya untuk membawakan karakter tersebut.

"Watak Jojie boleh diibaratkan seperti saya dulu iaitu seorang yang ceria, nakal, lasak dan aktif bersukan.
"Semua pelakon bersikap mesra di antara satu sama lain. Mereka kelakar dan bersikap gila-gila.
"Saya tiada masalah berlakon dengan mereka semua," kongsinya.

Selain Nadia, artis lain yang memegang watak baharu dalam OME adalah seperti Fauziah Ahmad Daud, Sherry Al-Hadad, Carmen Soo dan Amyra Rosly.

0 ulasan:

Catat Ulasan