Ahad, 28 Ogos 2016

PANASSS...!!! selepas berpisah dengan ZIZAN RAZAK... kini tiba masanya KAMAL ADLI pula menjadi mangsa... Rupa-rupanya ini punca mereka Berdua BERPISAH


        Pelak0n Emma Maemb0ng tak mahu terus meletakkan titik n0ktah pada hubungan cintanya bersama Kamal Adli, sebaliknya memilih untuk duduk bersemuka sebelum mengeluarkan sebarang kenyataan.
        Emma, berkata dia banyak belajar daripada kegagalan kisah percintaan lalu, membuatkan dirinya tidak lagi terlalu menghebahkan cerita peribadi.
        “Apa yang dapat yang k0ngsi ketika ini, d0akan saja yang terbaik buat saya dan Kamal. Sekiranya tiada lagi j0d0h antara kami berdua, 0rang ramai di luar sana tidak menjatuhkan hukuman kepada kami.
        “Buat masa ini saya masih menunggu kepulangan Kamal yang sedang menjalani penggambaran di luar negara. Sebaik saja dia pulang, kami akan duduk berbincang bagi menentukan hala tuju hubungan ini.
        “0leh itu, saya memilih untuk tidak mengulas lebih lanjut mengenai kisah percintaan kami. Saya banyak belajar daripada pengalaman lalu dan tidak mahu peminat jelak dengan lambakan g0sip cinta semata-mata,” katanya kepada BH 0nline mengulas cerita keretakan percintaan mereka mula timbul baru-baru ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan